Hvem er jeg?


Hei alle søte! Bestemte meg for å teste ut wordpress.com litt, blogger også på petrinewish.blogg.no!
Jeg er en jente på snart 15 fra lille Sykkylven. Livet mitt er ikke så utrolig interessant, men noe å blogge om finner jeg alltid.  Jeg bruker den meste av tiden min på å være på skole, være med venner/familie og rydde. Bildene som kommer her på bloggen er også tatt av meg om det ikke står noe annet. Bildene jeg tar blir tatt med Nikon D3100.

Vil du følge meg fremover? 

Legg igjen en kommentar

